úterý 3. června 2008

Reklamace

Jak se tak orientuji na to programování a pomalu se vzdaluji hardwaru, byl jsem včera vržen zpět do jámy lvové a byl nucen šroubovat, vyndavat kabely a zase je zandavat. Řeč je o mém miláčkovi - počítači.

Zakoupil jsem nový harddisk s tím, že budu kompletně přeinstalovávat systém a celé si to lépe zreorganizuji. Měl jsem nakročeno velice slibně - nový hdd jsem připojil a zprovoznil naprosto bez problémů. Bohužel zálohování všech dat z dalších disků se ukázalo jako velice nevděčná a stresující záležitost. Zhruba tak v polovině kopírování se z jednoho disku začalo ozývat ošklivé cvakání a data přestala proudit. DATA musí proudit!! To je základní princip vesmíru! Žel vesmír tomu nechtěl a data byla v háji.

Jediným štěstím bylo, že to zrovna nebyla citlivá data, tudíž moje rozladění nevyšplhalo až tak vysoko. Nicméně data nedata, harddisk byl v tahu. Špatné sektory, to je jako bych to mohl hodit do popelnice a to jsem jej kupoval minulý srpen. Oddechl jsem si, že je ještě v záruce, takže rychle odmontovat, najít záručák a šup do obchodu.

Představoval jsem si, že reklamace bude trvat jaok obvykle měsíc a byl jsem s tím smířen a s tím jsem tam taky šel (do Czech Computeru). Dnes ráno jsem si přivstal a utíkal na (do) Háje. Jaké bylo moje překvapení, když jsem reklamaci měl vyřízenu za dvacet minut všeho všudy i s čekáním!!!

Abych zabředl trošku do detailů. Přišel jsem tam, vzal si lísteček (byl jsem druhý v pořadí) a usadil se. Do očí mne udeřila velká plazmová televize, kterou mají pověšenou na zdi a promítají sportovní přenosy z televize - zrovna dávali mistrovství světa ve veslování jedinců a skupin. Pak mě zavolali a já přednesl svůj problém. Chlápek na mě chvíli koukal, pak ťukal do klávesnice, omrknul hdd, jestli není poškozen a pak povídá: "Jo, to vám vyměníme hned." Zůstal jsem trošku zírat, ale budiž, já se přeci hádat nebudu, že jo? Takže mi dali poslední hdd toho typu, co měli na skladě a já si to mašíroval domů. Cestou jsem se ještě podíval na informace o reklamaci a tam na listu stálo - Vada je odstranitelná, ale z ekonomických důvodů řešeno výměnou!

Takhle se mají řešit reklamace!!! To by byla paráda, kdyby to takto fungovalo všude.

2 komentáře:

kristinka řekl(a)...

no vida :) ja musim uznat, ze mam s czc zatim taky jen dobry zkusenosti *tuk tuk tuk* :) a to dokonce az tak, ze jsem tam snad jeste nikdy nic nereklamovala :)

Unknown řekl(a)...

Tak to mas pak vyborny.
Ja jsem tam reklamoval prvni vec a jsem naprosto spokojen. Coz se napriklad o Alze neda rici.